Kyläpyörääly 13.7 Klo 19.00

IMG_1897Viides kyläpyöräily takana joka suuntautui Pojanluoman seuralaan. Tälläkertaa sää oli hiukan sateinen ja tuulinen mutta siitä huolimatta matkaan pikku joukolla lähdettiin. Matkaltaan kyläpyöräily Pojanluomalle oli tämänkesäisistä toiseksi pisin. Tarjoilujen ja Seuralan esittelyjen jälkeen lähdettiin kotimatkalle Saveenkylän kautta ja kioskille ehdittiin vielä juuri ennen sulkemis aikaa. Kiitos Pojanluoma-seuralle huoltopisteen järjestämisestä.

Seuraavaksi onkin sitten kyläpyöräilyt edenneet siihen pisteeseen että on meidän vuoro toimia illan isäntänä ja muualta Ilmajoelta tullaan tänne meille. Meidän hultopiste on luontevasti kyläkioski jossa Kunnan tarjoamien mehujen ja keksien lisäksi kyläseura tarjoaa pyöräilijöille kaffeet. Myös pyöräilijöille järjestetään mahdollisuus käydä tutustumassa meidän kylätaloon.

Ettei meidän omankyläästen pyöräily jäisi ihan vain kioskilla käymiseksi niin polkaistaan pyörät kioskilta liikkeelle klo 19.00 ja pyöräillään Osuuspankin majalle, johon sydänyhdistys on meidät kutsunut. Saunaankin ilmeisesti pääsis ja jos tanssijalkaa vipattaa niin siihenkin on kuulemma lääkettä tarjolla.

Linkki: meidän kyläpyöräilyn mainos.

Linkki: Kyläpyöräily kesään.