Kylvönsiunaus Könnin kylätalolla

Könnin kyläseura järjestää yhteistyössä Ilmajoen seurakunnan ja MTK Ilmajoen kanssa jo perinteiseksi muodostuneen kylvönsiunauksen keskiviikkona 7.6.2017 klo 19.00 alkaen.

Tämä on samalla kyläpyöräilykesän startti, joten pyöräällähän paikalle mutta saa tulla millä konstilla tahansa. pyöräilyt jatkuvat sitten keskiviikkoisin normaalilla yhteislähdöllä  kyläkioskilta näillä sivuilla ilmoitettavan ohjelman mukaisesti.

Könnin kylätalon kentälle, peltolakeuden laidalle kokoonnutaan kuulemaan, kun Ilmajoen seurakuntapastori Jussi Haavisto siunaa kevään kylvöt. Alunperin kirkkoherra Kari Mantereen piti saapua suorittamaan siunaus, mutta hänen on estynyt saapumasta.

Illan Musiikillisesta annista vastaa Jarkko Hautalan luotsaama AMB the Blues Band. Tervetuloa mukaan vähän kauempaakin viettämään  rennossa tunnelmassa keskiviikko ehtoota hartauden ja blues musiikin parissa. Kyläseura tarjoaa nisukaffeet ja MTK makkarat. Tapahtuma on ulkona joten varaudutaan säänmukaisesti mutta tämänhetkisten ennustusten mukaan on keskiviikosta tulossa tämän viikon komeen päivä ja ilta.

Kartta: Könnin kylätalo.

Linkki AMB;n Facebook sivulle.