Järjestyksenvalvojan kertauskurssi.

Muistutukseksi vielä kaikille niille kyläläisille, joiden Järjestyksenvalvojan kortista on virta loppumassa on järjestetty kertauskurssi.
Järjestyksenvalvojan kertauskurssi järjestetään Ilmajoki-opistolla 21.2.2015 Klo 09.00-16.30,
Osoite on Ilkanrati, lk2 Ilkantie 17.
Koulutusmateriaaliin voi tutustua etukäteen: www.poliisi.fi/tavy (turvallisuusalan valvonta). Lukupaketin hinta 14€, voi halutessaan ostaa kurssilta.
Opettajana toimii Jorma Salimäki ja kurssimaksusta huolehtii Kyläseura.
Uusia järjestyksenvalvojia tarvittaisiin myös lisää, osittain eläköitymisen takia ja osittain kasvavan tarpeen takia. Tulevana kesänä esimerkisksi Provinssi venyy nelipäiväiseksi, joka aiheutaa sen että  tehtäviä vuoroja tulee lisää noin 8kpl.
Ilmajoki-opisto järjestää kevätlukukaudella peruskurssin 16.3.2015-24.3.2015 ja kyläseura maksaa vapaaehtoisten kyläläisten kurssimaksun. lisätietoja Ilmajoki-opiston nettisivuilta.