Avoimet kylät -päivä & kirpputoritapahtuma kylätalolla

Kyläseura osallistuu valtakunnalliseen Avoimet kylät -päivään ensimmäistä kertaa 9.6.2018, jolloin järjestätään

KIRPPISPÄIVÄ
kylätalolla klo 10-15

Myyntipaikkoja sekä pihalla peräkonttikirppistyyliin että kylätalon sisällä. Myyntipaikka ilmainen kyläläisille, muille 5€.

Menossa mukana myös maaseutunaiset ja pop up -kahvila!

Kyläseuran nuorisojaosto järjestää ohjelmaa perheen pienimmille.

Varaathan mukaan käteistä.

Ilmoittautumiset & tiedustelut:
040 7172226 / Lotta
soittaen, tekstaten tai WhatsApp-viestillä

Könnin kyläseuran jäseneksi liittyminen

Könnin kyläseura ry:n jäseniksi ovat tervetulleita kaikki, jotka haluavat olla kyläseuran toiminnassa jollain tavoin mukana tai vaikka vain tukea toimintaa. Kyläseura järjestää kaikenlaista tekemistä kaikille Könnin, Harjunmäen ja Kiikerinkylän asukkaille sekä muualla asuville, jo kylältä pois muuttaneille jäsenilleen.  Tervetuloa jäseneksi ja mukaan joukkoon mukavaan!

Kyläseuran jäsenmaksuna kerätään joka toinen vuosi 10 €/perhe. Oheisilla tiedoilla voitte maksaa jäsenmaksun vuosille 2017-18. Kirjoittakaa maksukenttään selvästi perheenjäsenten nimet jäsenluetteloa varten. Kiitos!

Saaja: Könnin kyläseura ry
Saajan tlinumero: OmaSp FI75 4924 0010 2867 35
viesti: jäsenmaksu 2017-18 ja perheenjäsenten nimet
maksun määrä: 10 €

Hiihtokoulu ja hiihtokilpailut vk 10

Pe 9.3. klo 17.00-18.30 kyläseura tarjoaa hiihdonopetusta sekä opetteleville että osaaville iästä riippumatta. Kokoonnutaan kylätalon markille. Tervetuloa!

Su 11.3. klo 13 alkaen pidetään koko kylän hiihtokilpailut kylätalon ympäristössä. Sarjoja on vauvasta vaariin ja palkintoja on runsaasti. Tästä lisätietoa tulossa, mutta merkitkää pvm jo kalenteriinne!